Achizitioneaza un model Hyundai prin finantare Tiriac Leasing si bucura-te de cel mai avantajos parteneriat: dobanda preferentiala, cote CASCO preferentiale si bonuri combustibil cadou
Afla mai multePe parcursul derularii contractului de leasing, pe baza unei solicitari scrise, ai posibilitatea cedarii tuturor drepturilor si obligatiilor contractuale catre un alt utilizator, prin intermediul unei operatiuni juridice numita novarea utilizatorului in cadrul contractului de leasing.
Documente solicitant (in cazul acceptarii finantarii, documentele prezentate in copie pot fi confruntate cu originalele):
Documente de identificare si prezentare
Documente juridice
Documente contabile
Documente cedent:
Nota:
Formularele trebuie completate integral.
Pot fi solicitate documente suplimentare in cadrul procesului de analiza a bonitatii.
Documente solicitant (in cazul acceptarii finantarii, documentele prezentate in copie pot fi confruntate cu originalele):
Documente de identificare si prezentare
Documente juridice
Documente contabile
Documente cedent:
Nota:
Formularele trebuie completate integral.
Pot fi solicitate documente suplimentare in cadrul procesului de analiza a bonitatii.
Oferim finantare persoanelor fizice, persoanelor fizice autorizate si persoanelor juridice pentru orice autovehicul nou sau rulat, precum si pentru o gama larga de echipamente comercializate de dealerii autorizati din Romania.
Incheierea unui contract de leasing are multiple avantaje pentru tine:
Tiriac Leasing ofera finantare persoanelor fizice, persoanelor fizice autorizate si persoanelor juridice pentru orice autovehicul nou sau rulat, precum si pentru o gama larga de echipamente comercializate de dealerii autorizati din Romania.
Etapele accesarii leasingului financiar sunt urmatoarele:
In vederea obtinerii unei solutii de finantare bazata pe o consultanta personalizata, te rugam sa ne contactezi. Echipa noastra de consultanti de vanzari iti sta la dispozitie cu toate informatiile necesare.
Incepand cu luna urmatoare celei in care s-a efectuat plata integrala catre furnizor sau a avut loc livrarea bunului, oricare dintre situatii intervine prima, contractul de leasing intra in derulare, urmand a fi facturate ratele de leasing precum si costurile adiacente prevazute in contractul de leasing.
Facturile vor fi transmise prin posta la adresa precizata de tine. Orice modificari legate de datele de identificare sau de adresa de corespondenta fata de cele din contractul de leasing, survenite pe tot parcursul derularii contractului, trebuie aduse la cunostinta companiei Tiriac Leasing in forma scrisa in cel mai scurt timp posibil, inainte de data emiterii urmatoarei facturi, pentru a putea fi operate modificarile respective.
Termenul de plata a facturilor este de maximum 10 zile lucratoare de la data scadenta a obligatiei contractuale pentru care au fost emise.
Atat ratele de leasing, cat si costurile adiacente aferente contractului de leasing facturate de catre Tiriac Leasing se pot achita prin transfer bancar sau numerar, la casieria Tiriac Leasing.
Contractele de leasing pot fi modificate prin intermediul actelor aditionale, in urma unei solicitari efectuate de catre reprezentantul legal al utilizatorului persoana juridica / utilizatorul persoana fizica sau persoana fizica autorizata.
Solicitarile de modificare a contractelor de leasing se transmit finantatorului in scris, prin intermediul formularelor tipizate puse la dispozitia clientilor.
Finalizarea contractului de leasing poate surveni in urma rambursarii la termen a finantarii acordate, in urma rambursarii integrale anticipate a finantarii acordate sau in urma producerii unui eveniment asigurat ce are ca si consecinta distrugerea totala sau furtul total al obiectului de leasing.
Cu aproximativ 45 de zile inainte de scadenta ultimei rate de leasing vei primi o instiintare prin care ti se vor comunica informatii utile cu privire la optiunile pe care le ai la finalizarea contractului (achitarea integrala si efectuarea transferului de proprietate / prelungirea perioadei de leasing / cedarea contractului de leasing catre un tert), precum si cu privire la transferul proprietatii.
Etapele perfectarii formalitatilor aferente transferului de proprietate sunt urmatoarele:
Pe parcursul derularii contractului de leasing, pe baza unei solicitari scrise, ai posibilitatea sa rambursezi integral anticipat finantarea acordata. Conform legislatiei in vigoare, rambursarea integrala a finantarii in mod anticipat este posibila doar dupa implinirea unui termen minim de 12 luni de la data la care ai intrat in posesia obiectului de leasing.
In situatia rambursarii anticipate a finantarii, etapele perfectarii formalitatilor aferente transferului de proprietate presupun in mod suplimentar fata de situatia rambursarii la termen:
Modificarea in mod corespunzator a contractului de leasing se va produce doar in situatia achitarii integrale a facturii proforme in cadrul termenului prevazut de aceasta, precum si a eventualului sold de facturi emise si neincasate si a penalitatilor aferente.
In situatia constatarii de catre societatea de asigurare a furtului total sau a distrugerii totale a bunului finantat, in functie de indeplinirea sau nu a conditiilor necesare pentru acordarea despagubirii:
Vezi care sunt documentele necesare pentru incheierea unui contract de leasing.
Documente tipizate:
Alte documente:
Documente de identificare si prezentare:
Acte juridice:
Acte contabile:
Documente juridice de constituire si autorizare de practicare a profesiei:
Documente privind obiectul de leasing:
Acte suplimentare pentru autovehicule second-hand:
Actele pentru echipamente se solicita, dupa caz, in functie de specificului bunului achizitionat.
In cazul acceptarii finantarii, documentele prezentate in copie pot fi confruntate cu originalele.
Documente de identificare si prezentare:
Acte juridice:
Acte contabile:
Ultima balanta contabila ( nu mai veche de 2 luni);
Ultimul bilant anual+ recipisa de depunere+balanta aferenta.
Documente juridice:
Documente privind obiectul de leasing:
Acte suplimentare pentru autovehicule second-hand:
Actele pentru echipamente se solicita, dupa caz, in functie de specificului bunului achizitionat.
In cazul acceptarii finantarii, documentele prezentate in copie pot fi confruntate cu originalele.